
Sendikamız ile Balışeyh Belediyesi arasında bir süredir devam eden toplu iş sözleşmesi görüşmeleri, karşılıklı anlayış ve uzlaşı içerisinde tamamlanarak anlaşmayla sonuçlandı.
Sözleşme, Kırıkkale Şube Başkanımız Fatih Doğan ile Balışeyh Belediye Başkanı Savaş Akyüz tarafından imzalandı.
Toplu iş sözleşmesine ilişkin değerlendirmelerde bulunan Kırıkkale Şube Başkanımız Doğan, “Üyelerimizin ücretlerini, sosyal haklarını ve çalışma koşullarını iyileştiren bu sözleşmenin imzalanmasından büyük memnuniyet duyuyoruz. Emeğin karşılığını bulmasına katkı sağlayan bu kazanımın, belediye çalışanı kardeşlerimize ve ailelerine hayırlı olmasını temenni ediyor; sözleşmenin iş yerlerimize huzur, çalışma hayatına ise bereket getirmesini diliyoruz” dedi.
Hizmet-İş Sendikası İmzamız, İşçinin Kararıdır
